Děti pozdravily s Logopedíkem, vybraly si plyšové zvířátko a s podporou si o každém povídaly. Každý si nacítil vlastní tělo pomocí velkého gymnastického balónu. Poté byly děti obkresleny silným fixem – další vjem pocitu obrysu těla, děti pojmenovávaly části těla. Větší děti měly se zavřenýma očima poznat, na které místo na těle jim byl položen oblázkový kamínek. Měly ho bez pomoci zraku z těla sundat a poté vrátit zpět. Následovala pohybová hra, kdy děti hodily velkou kostkou a opakovaly pohyb, který jim padl na kostce. Děti měly radost z plyšových zvířátek a rády se zapojovaly do povídání o těle i o zvířátkách. Dokázaly velmi klidně ležet a v klidu vnímat obrys svého těla, poté se rády zapojily do dotvoření své postavy. Menší děti ještě obtahovaly obrys těla širokými voskovkami tvaru aut.
Financováno EU
Více fotografií na
https://logopedickaskola.rajce.idnes.cz/Logohratky_MS_21._6./